Derfor udviklede vi Ledoc systemet

Efter flere års samarbejde med virksomheder om implementering af kvalitetsledelses-systemer erkendte vi et stort behov for et samlet, enkelt styresystem, der på effektiv vis kombinerede to nøgleaspekter.

Overgang fra et tungt administrativt kvalitetssystem til en mere brugervenlig, overskuelig platform.
Overholdelse af nationale og internationale ISO standarder med krav om styr på støtteprocesser: dokumenter, medarbejderkompetencer, udstyr, leverandører og afvigelser uden komplicerede procedurer og konstant overvågning.

Ledoc er udviklet med henblik på at gøre din arbejdsgang relateret til disse understøttende processer væsentligt mere effektiv. Med Ledoc som dit styringsværktøj undgår du at bruge tid og kræfter på stress over overskredne tidsfrister, glemte eller mistede dokumenter og manuelle påmindelser om eftersyn og vurderinger, og du kan i stedet fokusere på andre vigtige aspekter som: ledelse, produktion, virksomhedens daglige drift og struktur.

Ledoc letter efterlevelse af krav og behov ved at have styr på vurdering af medarbejderes kompetencer, vurdering af udstyr, uddelegering af eftersynsopgaver og meget, meget mere – det hele i ét system.

Ledoc giver dig en brugervenlig og integreret løsning, så du nemt kan administrere udstyr og dokumenter.

 

Kompetencemodul

Kompetencemodulet fungerer som dit HR- og kompetencestyringssystem, hvor du får overblik over dine og medarbejdernes uddannelser, kurser og særlige kompetencer.

Forbedringsmodul

Forbedringsmodulet anvender du til rapportering og organisering af afvigelser, pludseligt opståede problemer og reklamationer, samt forbedringsopgaver og korrektioner. 

Udstyrsmodul

Med Udstyrsmodulet holder du styr på lån, udlån og eftersyn af din virksomheds værktøj og udstyr. Herunder også de lovpligtige eftersyn af værktøj.

Dokumentstyringsmodul

I Dokumentmodulet får du overblikket over relevante dokumenter, branchedokumenter og lov- og myndighedskrav.

Leverandørmodul

Leverandørmodulet er en effektiv leverandørdatabase, der indeholder alle virksomhedens leverandøres informationer og vurderinger.

HAR DU SPØRGSMÅL? SÅ RING TIL OS PÅ

4676 7111

DOWNLOAD LEDOC SOM APP

Med Appen er Ledoc lige ved hånden, når du har behov for det – nemt og hurtigt. Ledoc App er kompatibel med Android og iOS.

Få Ledoc som App her

LEDOC PASSER OGSÅ TIL DIN VIRKSOMHED

Ledoc er opbygget af online moduler, hvor du anvender de moduler der er relevante for din virksomhed. Med modulerne er det rent visuelt simpelt at holde det fulde overblik og have kontrol med dine opgaver.

Det betyder at du sparer tid, mindsker risikoen for fejl, undgår at overse vigtige terminer, eller spilde dine ressourcer og penge på at holde styr på flere systemer på én gang.

Fordi Ledoc giver dig et indgående overblik, en struktur og rettidige påmindelser, er du på forkant og kan fokusere på det, der er vigtigt i din virksomhed.
ledoc-system-hjemmeside-online.png

Please publish modules in offcanvas position.