FORBEDRINGSDATABASE

Ledocs forbedringsdatabase samler virksomhedens forbedringsmuligheder og afvigelser ét sted.

Det fastholder potentialer og udviklingsbehov til gavn for en effektiv virksomhed.

Samtidig bevares historik over arbejdet med afvigelser, observationer, forbedringer og reklamationer, så erfaringerne fastholdes og giver læring også til senere brug.

Systemet husker fastsatte deadlines og tilhørende ansvarlige, så intet potentiale glemmes.

AFVIGELSESDATABASE

Ledoc sikrer en nem adgang til registrering af omkostninger og erfaringer i forbindelse med bearbejdning og løsning af emnerne.

Det samlede overblik fastholdes dermed i databasen, og alt kan fremsøges ganske enkelt.

De ansvarlige medarbejdere bliver påmindet, når aktion kræves på arbejdet med emnerne - det giver tryghed til at holde fokus på relevante opgaver ind imellem.

STYRING AF FORBEDRINGER

Ved at benytte Ledoc som forbedringsdatabase opnås en ensartet og fyldestgørende behandling af forbedringer, afvigelser m.v. til rette tid.

Det gør det også nemt at føre statistik, som kan danne grundlag for arbejdet med udvikling af virksomhed og medarbejdere.

Ledoc gør det derved nemt at leve op til krav om håndtering af afvigelser, reklamationer og forbedringer, som måtte være i henhold til certificeringer og autorisationer.

#Forbedringsdatabase #Afvigelsesdatabase #StyringAfForbedringer

Kompetencemodul

Kompetencemodulet fungerer som dit HR- og kompetencestyringssystem, hvor du får overblik over dine og medarbejdernes uddannelser, kurser og særlige kompetencer.

Forbedringsmodul

Forbedringsmodulet anvender du til rapportering og organisering af afvigelser, pludseligt opståede problemer og reklamationer, samt forbedringsopgaver og korrektioner. 

Udstyrsmodul

Med Udstyrsmodulet holder du styr på lån, udlån og eftersyn af din virksomheds værktøj og udstyr. Herunder også de lovpligtige eftersyn af værktøj.

Dokumentstyringsmodul

I Dokumentmodulet får du overblikket over relevante dokumenter, branchedokumenter og lov- og myndighedskrav.

Leverandørmodul

Leverandørmodulet er en effektiv leverandørdatabase, der indeholder alle virksomhedens leverandøres informationer og vurderinger.

FORBEDRINGSMODUL - Videoguides

Her finder du videoinstuktioner til brugen af Ledoc.

Videoerne kan også findes samlet under siden Video FAQ, hvor du har mulighed for at filtrere på de enkelte moduler.

Opret forbedring

Del forbedring via mail

Rediger forbedring

Download dokumentation fra forbedring

Eksport af liste over forbedringer

HAR DU SPØRGSMÅL? SÅ RING TIL OS PÅ

4676 7111

DE ANBEFALER LEDOC

Vi samler på tilfredse brugere og virksomheder, der anvender Ledoc. Her kan du møde nogle af dem.

						CR Electric
						Tekniq kvalitet
						Kim Hemmingsen, Eltel Networks
						Jamo Sikring
						DI-Teknik

CR Electric

Vi anvender Ledocsystem til styring af vores ledelsessystem, udstyr og værktøj, dokumenter, kompetencer og kvalifikationer, leverandørstyring og til at forbedre vores virksomhed på både kvalitets, og arbejdsmiljøområdet.

Tekniq kvalitet

Ledocsystem er et virkelig godt hjælpeværktøj til at styre vores kvalitetsledelsessystem så vi kan sikre at vores virksomhed kan være akkrediteret af DANAK. Vi anvender alle systemets moduler og pålideligt og let at arbejde med.

Kim Hemmingsen, Eltel Networks

Ledoc er et super godt redskab! Vi kan med Ledoc få registreret alt vores udstyr…og systemet gør det er nemt at registrere, styre, tracke og udlåne vores udstyr på tværs af teknikere og afdelinger i hele Eltel. Ledoc er et super godt redskab! Vi kan med Ledoc få registreret alt vores udstyr…og systemet gør det er nemt at registrere, styre, tracke og udlåne vores udstyr på tværs af teknikere og afdelinger i hele Eltel.

Jamo Sikring

Ledoc gør det enkelt for vores medarbejdere at tilgå vores ledelsessystem i marken. Her tænkes særligt på adgang til vores procedurer og instruktioner, samt adgang til både vedligeholdelse og lån af udstyr internt i virksomheden. Samtidig har vi tilgang til kompetencevurderinger og certifikater direkte i marken.

DI-Teknik

DI-teknik anvender Ledoc til styring af ledelsessystemet og sikrer på den måde at systemet er tilgængeligt for alle medarbejdere i marken og virksomheden kan certificeres årligt.

DOWNLOAD LEDOC SOM APP

Med Appen er Ledoc lige ved hånden, når du har behov for det – nemt og hurtigt. Ledoc App er kompatibel med Android og iOS.

Få Ledoc som App her

LEDOC PASSER OGSÅ TIL DIN VIRKSOMHED

Ledoc er opbygget af online moduler, hvor du anvender de moduler der er relevante for din virksomhed. Med modulerne er det rent visuelt simpelt at holde det fulde overblik og have kontrol med dine opgaver.

Det betyder at du sparer tid, mindsker risikoen for fejl, undgår at overse vigtige terminer, eller spilde dine ressourcer og penge på at holde styr på flere systemer på én gang.

Fordi Ledoc giver dig et indgående overblik, en struktur og rettidige påmindelser, er du på forkant og kan fokusere på det, der er vigtigt i din virksomhed.
ledoc-system-hjemmeside-online.png

Please publish modules in offcanvas position.