EGENSKABER

Mobil App

Ledoc mobil app er kompatibelt med både Android og iOS systemer, og app’en gør det let at tilgå en vifte af funktioner, såsom

  • Tilføj nyt udstyr
  • Tag et billede af udstyret og tilføj det til udstyrsdata
  • Tilføj QR eller bar-code[CM1] for hurtig identifikation og nemmere søgning
  • Få oversigt over, udlånt og lånt udstyr
  • Tilføj specifik information om udstyr; enhed, kategori og ejer
  • Fastsæt krav om vurdering

Se yderligere detaljer;

  • ID, serie-nummer
  • Købsdato
  • Vurderingsstatus
  • Hvorvidt udstyret skal efterses
  • Hvorvidt det er klar til brug
  • Hvornår profilen blev oprettet
  • Dato for seneste vurdering

Yderligere detaljer;

  • Lånesektion
  • Lånestatus
  • Klar-til-lån status

Udstyr kan sorteres/filtreres ud fra en række parametre, f.eks. enhed, overskreden tidsfrist, dit udstyr, udstyr du har lånt, eller udlånt af dig. Med Ledoc mobil app får du:

  • Hurtig adgang til systemet fra hvilken som helst platform eller lokation.
  • Løbende meddelelser om ændringer eller opdateringer.
  • En moderne og praktisk måde at styre din virksomheds udstyr på.
  • Ledoc mobil app er en nem, hurtig og overskuelig måde at overvåge og styre din virksomheds udstyr på. Vi udvikler og opdaterer løbende på at gøre modulerne endnu bedre og mere effektive.  

  • BRUGERVENLIGHED

  • Ledocs brugerflade tilgås intuitivt. Lange oplærings- og undervisningsforløb er ikke nødvendige; de fleste vil kunne logge ind og vil være i stand til at bruge systemet efter kort tilvænning!

  • Der findes et stort antal udemærkede løsninger inden for styring- og ledelsessystemer, hvoraf langt de fleste er tilpasset et relativt snævert område, dermed har virksomheden behov for adgang til flere forskellige platforme. Vi oplever, at det kan være svært at håndtere flere programmer på én gang og samtidigt, imødekomme krav om effektivitet og samarbejde mellem de forskellige systemer.

  • Med Ledoc er det ikke længere en udfordring, idet du kan nemt løse forskelligartede opgaver i ét og samme system; vurdér og tilføj nyt udstyr, opret dokumenter, rediger dokumenter og hav styr på gældende version, igangsæt eftersynsopgaver og vurder både medarbejdere og leverandører. Alt sammen ét sted, alt sammen online.

Kompetencemodul

Kompetencemodulet fungerer som dit HR- og kompetencestyringssystem, hvor du får overblik over dine og medarbejdernes uddannelser, kurser og særlige kompetencer.

Forbedringsmodul

Forbedringsmodulet anvender du til rapportering og organisering af afvigelser, pludseligt opståede problemer og reklamationer, samt forbedringsopgaver og korrektioner. 

Udstyrsmodul

Med Udstyrsmodulet holder du styr på lån, udlån og eftersyn af din virksomheds værktøj og udstyr. Herunder også de lovpligtige eftersyn af værktøj.

Dokumentstyringsmodul

I Dokumentmodulet får du overblikket over relevante dokumenter, branchedokumenter og lov- og myndighedskrav.

Leverandørmodul

Leverandørmodulet er en effektiv leverandørdatabase, der indeholder alle virksomhedens leverandøres informationer og vurderinger.

KOMPETENCEMODUL - Videoguides

Her vil tilgå videoinstuktioner til brugen af Ledoc.

Videoerne kan allerede nu findes ved at søge efter Ledoc på YouTube.

Opret ny medarbejder

Opret ny medarbejder

Opret ny medarbejder

Opret ny medarbejder

Opret ny medarbejder

Opret ny medarbejder

Opret ny medarbejder

Opret ny medarbejder

Opret ny medarbejder

HAR DU SPØRGSMÅL? SÅ RING TIL OS PÅ

4676 7111

DOWNLOAD LEDOC SOM APP

Med Appen er Ledoc lige ved hånden, når du har behov for det – nemt og hurtigt. Ledoc App er kompatibel med Android og iOS.

Få Ledoc som App her

LEDOC PASSER OGSÅ TIL DIN VIRKSOMHED

Ledoc er opbygget af online moduler, hvor du anvender de moduler der er relevante for din virksomhed. Med modulerne er det rent visuelt simpelt at holde det fulde overblik og have kontrol med dine opgaver.

Det betyder at du sparer tid, mindsker risikoen for fejl, undgår at overse vigtige terminer, eller spilde dine ressourcer og penge på at holde styr på flere systemer på én gang.

Fordi Ledoc giver dig et indgående overblik, en struktur og rettidige påmindelser, er du på forkant og kan fokusere på det, der er vigtigt i din virksomhed.
ledoc-system-hjemmeside-online.png

Please publish modules in offcanvas position.